Technická podpora

Oddělení technické podpory zajišťuje řešení technických dotazů, problémů, instalací a další pomoc zákazníkům jak se SOLIDWORKS a CAM, tak i s ostatními produkty podporovanými naší společností.

Technická podpora je dostupná každý pracovní den od 8 do 16 hodin.

 

Telefon
Telefon

+420 533 433 123
+420 734 158 983
+420 734 158 984

Online podpora
On-line formulář
Teamviewer
Teamviewer

Technická podpora je určená zákazníkům společnosti SolidVision. Požadavky zákazníků s předplacenou údržbou či předplacenou podporou jsou řešeny prioritně. Zákazníkům bez předplatného je technická podpora poskytována v omezeném rozsahu. 

Poskytování technické podpory

Rozbalit všeSbalit vše

Porovnání
Předplacená údržbaPředplacená podporaBez předplatného

Nové verze a servicepacky
GFX | tick.png  

Instalační data SolidWorks můžete získat na stránce Ke stažení nebo na zákaznickém portálu společnosti SolidWorks. Instalační data SolidCAM můžete získat na stránkách solidcam.cz.

Instalační ostatních produktů na vyžádání zajistí technická podpora.

Živá podpora (telefon, TeamViewer)
GFX | tick.pngGFX | tick.png 

Pro zákazníky s předplatným je k dispozici telefonická podpora – jak pevná linka 533 433 123, tak dvě mobilní čísla 734 158 983 a 734 158 984 (T-Mobile).

Po zavolání na linku podpory budete nejdříve spojeni s našimi operátorkami, která s vámi ověří kontaktní a licenční údaje (je vhodné mít připraveno sériové číslo vašeho produktu) a zaevidují váš požadavek do systému. Poté vás dle aktuálního vytížení buď přímo přepojí na technika nebo vám technik bude následně volat zpátky.

Pro podporu přes vzdálenou plochu si můžete stáhnout nástroj TeamViewer QuickSupport přímo ze stránek teamviewer.com.

On-line podpora (formulář, e-mail)
GFX | tick.pngGFX | tick.pngGFX | tick.png

Nejlepší způsob, jak kontaktovat technickou podporu, je vyplněním online formuláře, ve kterém je možné přehledně uvést všechny informace a přílohy potřebné pro řešení vašeho dotazu či problému. Pokud si to situace vyžádá, bude vám odpovědný technik ohledně řešení či upřesnění požadavku volat na telefonní číslo uvedené ve formuláři.

Pokud preferujete e-mailovou komunikaci, tak pro spolehlivé a rychlé odbavení vašeho požadavku pište vždy jen na adresu hotline@solidvision.cz (nepoužívejte osobní e-mailové adresy pracovníků podpory). Upozorňujeme, že velikost všech příloh v e-mailu je max. 15 MB.

Doba odezvy
4 hodiny8 hodin3 dny

Doba odezvy udává, do kdy bude zákazník informován o začátku řešení jeho požadavku. Doba odezvy vychází ze standardů určených primárně výrobcem produktu (SolidWorks, SolidCAM) a počítá se v pracovní době technické podpory.

V běžném provozu, pokud není zákazník s předplatným přepojen či odbaven ihned, nebývá doba odezvy delší než hodinu. Zákazníci bez předplatného bývají odbaveni zpravidla do druhého dne.

Omezení počtu požadavků
žádnéžádné3 ročně

Přestože zákazníci s předplatným mohou čerpat podporu bez omezení, je vhodné připomenout, že technická podpora nemá nahrazovat školení. Pokud si nejste jisti rozsahem svých požadavků, tak bez obav kontaktujte svého regionálního obchodního zástupce, který vám rád poskytne další informace nebo nabídku školení.

Zákazníci bez předplatného mají technickou podporu omezenu na tři požadavky za daný kalendářní rok.

Omezení verzí
žádnéžádnéaktuální a dvě předchozí

Zákazníkům s předplatným je poskytována podpora nejen na verze aktuálně podporované výrobcem (zpravidla nejnovější/aktuální verze plus dvě předchozí), ale i na všechny starší verze, které je technicky přiměřeně možné provozovat na současném IT vybavení. (Například v roce 2021 to znamenalo všechny verze, které byly vydány pro operační systém Windows 7 a 10.)

Zákazníci bez předplatného mohou obdržet technickou podporu pouze na verze aktuálně podporované výrobcem.

S čím vám může technická podpora pomoci?

  • podpora kompletního portfolia produktů SOLIDWORKS, CAM, DraftSight a dalších produktů podporovaných naší společností
  • pomoc a řešení problémů s instalací a licencováním produktů
  • pomoc se zvládnutím uživatelského rozhraní, funkcí a příkazů
  • pomoc s řešením problémů a chyb v produktech a datech
  • pomoc s řešením problémů u importů a exportů
  • v omezené míře pomoc s aplikovanými úlohami
  • pomoc a konzultace ohledně hardware pro podporované produkty

Stáhněte si letáček technické podpory

 

Produkty podporované přímo výrobcem

U následujících produktů je technická podpora poskytována pouze výrobcem softwaru.

  • CustomTools (ATR Soft) - pouze v případě, že zákazník nemá předplatné
  • EMS (ElectroMagneticWorks)
  • Power Surfacing (IntegrityWare)
  • TDS-TECHNIK (Pavel Kříž)

Omezená technická podpora

Zákazníkovi, který nemá předplatné či jinou formu nároku na podporu, a který zároveň vyčerpal všechny bezplatné požadavky, je nadále poskytována pouze omezená technická podpora.

  • Prezentace
  • Nabídka
  • Zkušební verze
  • Školení
  • Podpora
  • Konzultace
Zajímá mě Šipka
X

Poptávkový formulář

Odesláním formuláře souhlasíte se zpracováním osobních údajů. Podrobné znění podmínek.
Položky označené hvězdičkou (*) jsou povinné.

Žádost o vyzkoušení produktu

Odesláním formuláře souhlasíte se zpracováním osobních údajů. Podrobné znění najdete zde.

Mám zájem o pozici

Odesláním formuláře souhlasíte se zpracováním osobních údajů. Podrobné znění najdete zde.