Předplacená údržba

Předplacená údržba představuje nejlepší a nejrozsáhlejší servisní řešení pro váš produkt. Údržba slouží nejen k aktualizaci produktu, ale přináší i celou řadu dalších služeb a výhod.

Předplacená údržba (Subscription service) je časově omezená služba, jejíž trvání je standardně dvanáct měsíců (od prvního dne měsíce následujícího po zakoupení). Končící předplacenou údržbu je však možné prodloužit i na libovolně delší či kratší dobu.

Předplacená údržba není povinná. Není tedy nutné ji zakupovat k nové licenci, ani není nutné končící údržbu prodlužovat. Při nákupu či prodloužení údržby je však nezbytné uhradit poplatky za všechny údržby, které byly případně vynechány (max. 36 měsíců zpátky; platí jen pro komerční licence).

Předplacená údržba je dodávána vývojářem produktu, tedy společnostmi SolidWorks či SolidCAM.

 

Po celou dobu trvání předplacené údržby můžete využívat následující výhody:

Upgrade

S předplacenou údržbou máte nárok na aktuální i všechny nové verze vydané během jejího trvání. Bez omezení také můžete stahovat veškeré aktualizace (servicepacky), kterými vývojáři průběžně vylepšují vydané verze a reagují tak na problémy zákazníků.

Technická podpora

Předplacená údržba vám dává možnost neomezeně a prioritně čerpat veškerou technickou podporu, kterou zajišťuje oddělení technické podpory – tedy živou podporu (telefonicky, přes vzdálenou plochu) i on-line podporu (formulář požadavek na podporu, e-maily).

Produkty zdarma

Jako součást předplacené údržby můžete zdarma používat řadu zajímavých aplikací jak z rodiny produktů SolidWorks (např. Visualize, SolidWorks CAM, MySolidWorks atd.), tak i z rodiny SolidCAM (např. 2D iMachining, Cimco, modul Sonda atd.).

Slevy na další služby

Další služby jako školení, konzultace či implementace jsou na rozdíl od technické podpory poskytovány již za smluvní ceny. Díky předplacené údržbě však tyto služby získáte za výhodnější ceny.

Požadavky na vylepšení

Jedině zákazníci s předplacenou údržbou mají možnost vznášet na vývojáře požadavky na vylepšení systému (enhancement requests) a aktivně tak ovlivňovat směr vývoje produktu.

  

Přednostní řešení problémů

Dotazy, problémy a požadavky zákazníků s předplacenou údržbou jsou řešeny s nejvyšší prioritou.

Účast ve speciálních programech

Zákazníci s předplacenou údržbou mají privilegium účasti ve speciálních produktových programech. Zejména se jedná o možnost testování Beta verzí či předběžných verzí servicepacků.

Přístup do internetových portálů

Zákazníci s předplacenou údržbou mají rozšířený přístup do chráněných částí internetových portálů jednotlivých produktů, kde mohou využívat rozsáhlé zdroje informací, včetně znalostních bází (Knowledge Base) a databází řešených problémů, technické podklady a materiály, stahovat instalace a aktualizace, sledovat vysílání a záznamy, spravovat své licence, vytvářet požadavky na vylepšení produktu a mnoho dalších možností.

Rozšířená podpora životnosti produktu

Jedině zákazníci s předplacenou údržbou mohou počítat s opravami případných chyb i v předchozích verzích produktů, jejichž vývoj byl již oficiálně uzavřen.

Certifikace SolidWorks

Certifikace CSWA (Certified SolidWorks Associate) a CSWP (Certified SolidWorks Professional) jsou světově uznávaným dokladem o znalosti produktu SolidWorks. Zákazníci s předplacenou údržbou mohou složit jednu certifikační zkoušku zdarma.

  • Prezentace
  • Nabídka
  • Zkušební verze
  • Školení
  • Podpora
  • Konzultace
Zajímá mě Šipka
X

Poptávkový formulář

Odesláním formuláře souhlasíte se zpracováním osobních údajů. Podrobné znění podmínek.
Položky označené hvězdičkou (*) jsou povinné.

Žádost o vyzkoušení produktu

Odesláním formuláře souhlasíte se zpracováním osobních údajů. Podrobné znění najdete zde.

Mám zájem o pozici

Odesláním formuláře souhlasíte se zpracováním osobních údajů. Podrobné znění najdete zde.