Bez předplatného

Zákazníkům bez předplatného je technická podpora poskytována pouze v omezeném rozsahu a s delší dobou odezvy. Po vyčerpání bezplatných požadavků je zákazníkovi i nadále poskytována jen služba Omezené technické podpory popsaná níže.

Zároveň však mají zákazníci bez předplatného možnost čerpat placenou technickou podporu, která je poskytována nad rámec bezplatné podpory a je zpoplatněna smluvní hodinovou sazbou. Tato podpora je poskytována podle podmínek služby Předplacená podpora.

Omezená technická podpora

Pokud zákazník nemá žádnou formu předplatného či jinou službu, která by jej opravňovala k čerpání neomezené technické podpory, a zároveň vyčerpal všechny bezplatné požadavky, tak je zákazníkovi poskytován jen minimální rozsah technické podpory, který zahrnuje následující úkony: 

  • neomezená podpora ohledně licencování (řešení problémů s aktivacemi, informace o platnosti licencí, nárokované verze apod.)
  • zaslání odkazů ke stažení instalačních dat e-mailem
  • základní pomoc s instalací poskytovaná pouze e-mailem (obecné rady k instalaci, předpoklady a doporučené nastavení pro instalaci, interpretace chybových kódů apod.)
  • základní pomoc s řešením výkonu/nestability systému poskytovaná pouze e-mailem (obecná doporučení pro ovladače, nastavení SolidWorks a operačního systému apod.)
  • Prezentace
  • Nabídka
  • Zkušební verze
  • Školení
  • Podpora
  • Konzultace
Zajímá mě Šipka
X

Poptávkový formulář

Odesláním formuláře souhlasíte se zpracováním osobních údajů. Podrobné znění podmínek.
Položky označené hvězdičkou (*) jsou povinné.

Žádost o vyzkoušení produktu

Odesláním formuláře souhlasíte se zpracováním osobních údajů. Podrobné znění najdete zde.

Mám zájem o pozici

Odesláním formuláře souhlasíte se zpracováním osobních údajů. Podrobné znění najdete zde.