Na stránkách podpory naleznete zejména informace o možnostech získání technické podpory, včetně možnosti zadávání požadavků* na technickou podporu. Dále je k dispozici řada technických informací o podporovaných produktech, včetně nejnovějších technických aktualit, informací o systémových požadavcích jednotlivých produktů včetně grafických karet, řada praktických odkazů a návodů a v neposlední řadě i možnost stahovat servicepacky* a případně další materiály.
*Odkazy označené hvězdičkou jsou dostupné pouze po ověření sériového čísla vašeho produktu.
Je několik možností, jak kontaktovat naši společnost pro získání technické podpory. Provozní doba oddělení technické podpory je od pondělí do pátku od 8:00 do 16:00.
Informace k provozu technické podpory po dobu vládních opatření proti Covid-19 najdete zde.
Technická podpora je určená zákazníkům společnosti SolidVision, s.r.o. Požadavky zákazníků s předplacenou údržbou či předplacenou podporou jsou řešeny prioritně. Zákazníkům bez předplatného je technická podpora poskytována pouze v omezeném rozsahu.
Předplacená
údržba |
Předplacená
podpora |
Bez
předplatného 1) |
|
---|---|---|---|
Nové verze a servicepacky | ● | ||
Živá podpora
(telefon, vzdálená plocha) |
● | ● | |
Online podpora
(online formulář, mail) |
● | ● | ● |
Doba odezvy 2) | 4 hodiny | 8 hodin | 3 dny |
Omezení počtu požadavků | žádné | žádné | 3 ročně 3) |
Omezení verzí | žádné | žádné | aktuální a dvě
předchozí |
Další informace | přejít | přejít |
1) Zákazníci bez předplatného mají možnost čerpání technické podpory, která je poskytována nad rámec bezplatné podpory a je zpoplatněna smluvní hodinovou sazbou. Tato podpora je poskytována podle podmínek služby "Předplacená podpora".
2) Doba odezvy udává, do kdy bude zákazník informován o začátku řešení jeho požadavku (počítá se jen v pracovní době technické podpory).
3) Po vyčerpání bezplatných požadavků je zákazníkovi i nadále poskytována služba "Omezená technická podpora" popsaná níže.
Oddělení technické podpory je připraveno zajistit řešení technických dotazů, požadavků a problémů u všech produktů podporovaných naší společností nebo společnostmi SolidWorks a SolidCAM.
U následujících produktů je technická podpora poskytována pouze výrobcem softwaru.
Pokud zákazník nemá žádnou formu předplatného či jinou službu, která by jej opravňovala k čerpání neomezené technické podpory, a zároveň má vyčerpány všechny bezplatné požadavky, tak i v takovém případě je zákazníkovi poskytována podpora, ale jen ve velmi omezeném rozsahu. Ten zahrnuje následující úkony: