Technická podpora

Oddělení technické podpory zajišťuje řešení technických dotazů, problémů, instalací a další pomoc zákazníkům jak se SOLIDWORKS a CAM, tak i s ostatními produkty podporovanými naší společností.

Technická podpora je dostupná každý pracovní den od 8 do 16 hodin.

 

Technická podpora je primárně určená zákazníkům společnosti SolidVision. Požadavky zákazníků s předplacenou údržbou či předplacenou podporou pro daný produkt jsou řešeny prioritně. Zákazníkům bez předplatného je technická podpora poskytována pouze v omezeném rozsahu.

Stáhněte si letáček technické podpory

Poskytování technické podpory

Rozbalit všeSbalit vše

Porovnání
Předplacená údržbaPředplacená podporaBez předplatného

Nové verze a servicepacky
GFX | tick.png  

Instalační data SOLIDWORKS můžete získat na stránce Ke stažení nebo na stránce Downloads společnosti SOLIDWORKS. Instalační data SolidCAM můžete získat na stránkách solidcam.cz.

Instalační data ostatních produktů na vyžádání zajistí technická podpora.

Telefonická podpora
GFX | tick.pngGFX | tick.png 

Pro zákazníky s předplatným je k dispozici telefonická podpora – jak pevná linka 533 433 123, tak dvě mobilní čísla 734 158 983 a 734 158 984 (T-Mobile).

Po zavolání na linku podpory budete nejdříve spojeni s našimi operátorkami, které s vámi ověří kontaktní a licenční údaje (při prvním volání je vhodné mít připraveno sériové číslo vašeho produktu) a zaevidují váš požadavek do systému. Poté vás dle aktuálního vytížení buď přímo přepojí na technika nebo vám technik bude následně volat zpátky.

Součástí telefonické podpory je i podpora přes vzdálenou plochu pomocí nástrojů TeamViewer QuickSupport nebo AnyDesk.

Upozorňujeme, že telefonická podpora a podpora přes vzdálenou plochu není určena pro zákazníky bez předplatného.

E-mailová podpora
GFX | tick.pngGFX | tick.pngGFX | tick.png

Pokud preferujete e-mailovou komunikaci, tak pro spolehlivé a rychlé odbavení vašeho požadavku posílejte e-maily vždy na adresu hotline@solidvision.cz (nepoužívejte osobní e-mailové adresy pracovníků podpory). Upozorňujeme, že velikost všech příloh v e-mailu je max. 15 MB.

Komfortní způsob zadávání písemných požadavků na technickou podporu je on-line formulář, který vás přehledně provede vyplněním všech důležitých informací potřebných pro řešení vašeho dotazu či problému. Následná komunikace probíhá podle charakteru požadavku a předplatného zákazníka buď telefonicky nebo e-mailem.

Upozorňujeme, že pro zákazníky bez předplatného je e-mailová podpora a on-line formulář jediný možný způsob komunikace s technickou podporou.

Doba odezvy
4 hodiny4 hodiny16 hodin

Doba odezvy udává, do kdy bude zákazník informován o začátku řešení jeho požadavku. Doba odezvy vychází ze standardů určených primárně výrobcem produktu (SOLIDWORKS, SolidCAM) a počítá se v provozní době technické podpory.

V běžném provozu, pokud není zákazník s předplatným daného produktu přepojen či odbaven ihned, nebývá doba odezvy zpravidla delší než hodinu.

Zákazníci bez předplatného musí počítat s dobou odezvy v rámci dvou pracovních dnů.

Rozsah podpory
plnáplnáomezená

Pro zákazníky s předplatným daného produktu je k dispozici plná podpora, která pokrývá veškerá témata, nabízí asistenci s instalacemi a licencováním, řešení dotazů, požadavků a problémů a je poskytována prostřednictvím telefonické či e-mailové podpory. 

Zákazníkům bez předplatného je poskytována pouze e-mailová podpora v omezeném rozsahu a s delší dobou odezvy. Požadavky nad rámec omezené podpory jsou zpoplatněny podle ceníku.

Čerpání technické podpory není omezeno ani počtem vznesených požadavků1, ani verzí produktu2, na kterou zákazník podporu požaduje.


1. Technická podpora nenahrazuje školení; pokud si nejste jisti rozsahem svých požadavků, tak bez obav kontaktujte svého regionálního obchodního zástupce, který vám rád poskytne další informace nebo nabídku školení.

2. Technická podpora je poskytována nejen na verze aktuálně podporované výrobcem (aktuální verze plus dvě předchozí), ale i na všechny starší verze, které je technicky přiměřeně možné provozovat na současném IT vybavení.

Plná technická podpora

Plná technická podpora pokrývá veškerá témata, nabízí asistenci s instalacemi a licencováním, řešení dotazů, požadavků a problémů a zajišťuje tak nevyšší možnou péči u všech produktů podporovaných naší společností nebo výrobcem produktu:

  • podpora kompletního portfolia produktů SOLIDWORKS, CAM, DraftSight, 3DEXPERIENCE, Helios a dalších produktů podporovaných naší společností
  • pomoc a řešení problémů s instalací a licencováním produktů
  • pomoc se zvládnutím uživatelského rozhraní, funkcí a příkazů
  • pomoc s řešením problémů a chyb v produktech a datech
  • pomoc s řešením problémů u importů a exportů
  • v omezené míře pomoc s aplikovanými úlohami
  • pomoc a konzultace ohledně hardware pro podporované produkty
  • vzdálený přístup a podpora pomocí nástrojů TeamViewer nebo AnyDesk

Omezená technická podpora

Zákazníkům bez předplatného je poskytována pouze e-mailová podpora v omezeném rozsahu a s delší dobou odezvy. Požadavky nad rámec omezené podpory jsou zpoplatněny podle ceníku

Produkty podporované přímo výrobcem

U následujících produktů je technická podpora poskytována přímo společností Dassault Systemes:


U následujících produktů je technická podpora poskytována pouze výrobcem softwaru:

  • CustomTools (ATR Soft) - pouze v případě, že zákazník nemá předplatné
  • EMS (ElectroMagneticWorks)
  • Power Surfacing (IntegrityWare)
  • TDS-TECHNIK (Pavel Kříž)
  • Prezentace
  • Nabídka
  • Zkušební verze
  • Školení
  • Podpora
  • Konzultace
Zajímá mě Šipka
X

Poptávkový formulář

Odesláním formuláře souhlasíte se zpracováním osobních údajů. Podrobné znění podmínek.
Položky označené hvězdičkou (*) jsou povinné.

Žádost o vyzkoušení produktu

Odesláním formuláře souhlasíte se zpracováním osobních údajů. Podrobné znění najdete zde.

Mám zájem o pozici

Odesláním formuláře souhlasíte se zpracováním osobních údajů. Podrobné znění najdete zde.