Podpora

Technická podpora

Na stránkách podpory naleznete zejména informace o možnostech získání technické podpory, včetně možnosti zadávání požadavků* na technickou podporu. Dále je k dispozici řada technických informací o podporovaných produktech, včetně nejnovějších technických aktualit*, informací o systémových požadavcích jednotlivých produktů včetně grafických karet, řada praktických odkazů a návodů a v neposlední řadě i možnost stahovat servicepacky* a případně další materiály.

*Odkazy označené hvězdičkou jsou dostupné pouze po ověření sériového čísla vašeho produktu.

technicka podpora solidworksJak kontaktovat technickou podporu?

Je několik možností, jak kontaktovat naši společnost pro získání technické podpory. Provozní doba oddělení technické podpory je od pondělí do pátku od 8:00 do 16:00.

  1. Online formulář* (doporučený způsob)
  2. E-mail na hotline(a)solidvision.cz
  3. Telefonicky na číslech:
      +420 533 433 123
      +420 734 158 983
      +420 734 158 984

Komu je technická podpora určená?

Technická podpora je určená zákazníkům společnosti SolidVision, s.r.o. Požadavky zákazníků s předplacenou údržbou či předplacenou podporou jsou řešeny prioritně. Zákazníkům bez předplatného je technická podpora poskytována pouze v omezeném rozsahu.

Předplacená
údržba
Předplacená
podpora
Bez
předplatného 1)
Nové verze a servicepacky
Živá podpora
(telefon, vzdálená plocha)
Online podpora
(online formulář, mail)
Doba odezvy 2) 4 hodiny 8 hodin 3 dny
Omezení počtu požadavků žádné žádné 3 ročně 3)
Omezení verzí žádné žádné aktuální a dvě
předchozí
Další informace přejít přejít

1) Zákazníci bez předplatného mají možnost čerpání technické podpory, která je poskytována nad rámec bezplatné podpory a je zpoplatněna smluvní hodinovou sazbou. Tato podpora je poskytována podle podmínek služby "Předplacená podpora".
2) Doba odezvy udává, do kdy bude zákazník informován o začátku řešení jeho požadavku (počítá se jen v pracovní době technické podpory).
3) Po vyčerpání bezplatných požadavků je zákazníkovi i nadále poskytována služba "Omezená technická podpora" popsaná níže.

S čím vám může technická podpora pomoci?

Oddělení technické podpory je připraveno zajistit řešení technických dotazů, požadavků a problémů u všech produktů podporovaných naší společností nebo společnostmi SolidWorks a SolidCAM.

  • podpora kompletního portfolia produktu SolidWorks (včetně eDrawings), dále SolidWorks Simulation, SolidCAM, SolidWorks PDM a Composer
  • pomoc a řešení problémů s instalací a licencováním produktů
  • pomoc se zvládnutím uživatelského rozhraní a příkazů
  • pomoc s řešením problémů s daty a produkty
  • v omezené míře pomoc s aplikovanými úlohami
  • pomoc a konzultace ohledně hardware pro podporované produkty
  • vzdálený přístup a podpora pomocí aplikace TeamViewer (stažení přes baner vlevo nahoře)

Omezená technická podpora

Pokud zákazník nemá žádnou formu předplatného či jinou službu, která by jej opravňovala k čerpání neomezené technické podpory, a zároveň má vyčerpány všechny bezplatné požadavky, tak i v takovém případě je zákazníkovi poskytována podpora, ale jen ve velmi omezeném rozsahu. Ten zahrnuje následující úkony: 

  • neomezenou podporu ohledně licencování (aktivace, informace o platnosti licencí, nárokované verze apod.)
  • zaslání odkazů ke stažení instalačních dat emailem
  • základní pomoc s instalací - poskytovaná pouze emailem (obecné rady k instalaci, předpoklady a doporučené nastavení pro instalaci, interpretace chybových kódů apod.)
  • základní pomoc s řešením výkonu/nestability systému - poskytovaná pouze emailem (obecná doporučení pro ovladače, nastavení SolidWorks a operačního systému apod.)

";