Předplacená údržba

Předplacená údržba představuje nejlepší a nejrozsáhlejší servisní řešení pro váš produkt. Údržba slouží nejen k aktualizaci produktu, ale přináší i celou řadu dalších služeb a výhod. Předplacená údržba je dodávána výrobcem daného produktu, tedy společnostmi SOLIDWORKS, SolidCAM atd.

Předplacená údržba (Subscription service) je časově omezená služba, jejíž trvání je standardně dvanáct měsíců od data zakoupení. Končící předplacenou údržbu je však možné prodloužit i na delší či kratší dobu a nebo ji není nutné prodlužovat vůbec.

Při nákupu či prodloužení údržby je však nezbytné uhradit poplatky za všechny údržby, které byly případně vynechány (maximálně 36 měsíců zpátky; platí jen pro komerční licence).

U předplacených licencí, jako jsou pronájmy termínovaných licencí či cloudové licence, je údržba automaticky součástí předplatného.

MÁM ZÁJEM O PŘEPLATNÉ

 

Po celou dobu trvání předplacené údržby můžete využívat následující výhody:

Upgrade

S předplacenou údržbou máte nárok na aktuální i všechny nové verze vydané během jejího trvání. Bez omezení také můžete stahovat veškeré aktualizace (servicepacky, hotfixy), kterými vývojáři průběžně vylepšují vydané verze a reagují tak na problémy zákazníků. Kde získat instalační data?

Technická podpora

Významnou součástí předplacené údržby je plná technická podpora – tedy možnost neomezeně a prioritně čerpat veškerou podporu, kterou nabízí oddělení technické podpory. K dispozici je jak telefonická podpora, zahrnující i podporu přes vzdálenou plochu, tak i e-mailová podpora včetně webového formuláře Požadavek na podporu.

Stáhněte si letáček technické podpory

Produkty zdarma

V rámci předplacené údržby můžete zdarma používat řadu zajímavých aplikací jak z rodiny produktů SOLIDWORKS (např. Visualize, SOLIDWORKS CAM, MySolidWorks atd.), tak i z rodiny SolidCAM (např. 2D iMachining, Cimco, modul Sonda atd.). 

Přednostní řešení problémů

Dotazy, problémy a požadavky zákazníků s předplacenou údržbou jsou řešeny s nejvyšší prioritou.

Slevy na další služby

Další služby jako školení, konzultace či implementace jsou na rozdíl od technické podpory poskytovány již za smluvní ceny. Díky předplacené údržbě však tyto služby můžete získat za výhodnější ceny.

 

Požadavky na vylepšení

Jedině zákazníci s předplacenou údržbou mají možnost vznášet na vývojáře požadavky na vylepšení systému (enhancement/feature requests) a aktivně tak ovlivňovat směr vývoje produktu. 

Přístup do internetových portálů

Zákazníci s předplacenou údržbou mají rozšířený přístup do chráněných částí internetových portálů jednotlivých produktů, kde mohou využívat rozsáhlé zdroje informací, včetně znalostních bází (Knowledge Base) a databází řešených problémů, technické podklady a materiály, stahovat instalace a aktualizace, sledovat vysílání a záznamy, spravovat své licence, vytvářet požadavky na vylepšení produktu a mnoho dalších možností.

Certifikace SOLIDWORKS

Certifikace Certified SOLIDWORKS Associate (CSWA) a Certified SOLIDWORKS Professional (CSWP) jsou světově uznávaným dokladem o znalosti produktu SOLIDWORKS.

Za každou SOLIDWORKS licenci pod údržbou mohou zákazníci dvakrát do roka (jednou na každé pololetí) obdržet po jednom bezplatném poukazu na každou ze zkoušek uvedených níže. Jednotlivé certifikace, na které je možné poukaz uplatnit, jsou vypsány v závorkách. Poukazy nejsou vázány na konkrétního uživatele a jsou tedy přenosné.

  • Core exam (CSWA, CSWP)
  • Advanced exam (CSWPA - Drawing Tools, Mold Making, Sheet Metal, Surfacing, Weldments)
  • Specialty exam (Additive Manufacturing, Electrical Associate, Simulation Associate, Sustainability Associate, CAM Professional, MBD Professional, PDM Professional, Simulation Professional)

Více informací nalezente na webových stránkách:

Účast ve speciálních programech

Zákazníci s předplacenou údržbou mají privilegium účasti ve speciálních produktových programech, jako je třeba možnost zapojení se do Beta programu (stažení, instalace a testování Beta verzí a Pre-Release verzí produktů), přístup k předběžným verzím servicepacků (Early Visibility, Early Access) nebo přístup k Document manager API. 

Rozšířená podpora životnosti produktu

Jedině zákazníci s předplacenou údržbou mohou počítat s opravami případných chyb i v předchozích verzích produktů, jejichž vývoj byl již oficiálně uzavřen. 

Poptávka Předplacené údržby

Vaši poptávku zpracujeme do 4 hodin v provozní době technické podpory. Odesláním formuláře souhlasíte s podmínkami zpracování osobních údajů.
  • Prezentace
  • Nabídka
  • Zkušební verze
  • Školení
  • Podpora
  • Konzultace
Zajímá mě Šipka
X

Poptávkový formulář

Odesláním formuláře souhlasíte se zpracováním osobních údajů. Podrobné znění podmínek.
Položky označené hvězdičkou (*) jsou povinné.

Žádost o vyzkoušení produktu

Odesláním formuláře souhlasíte se zpracováním osobních údajů. Podrobné znění najdete zde.

Mám zájem o pozici

Odesláním formuláře souhlasíte se zpracováním osobních údajů. Podrobné znění najdete zde.