Předplacená údržba
Předplacená údržba představuje nejlepší a nejrozsáhlejší servisní řešení pro váš produkt. Údržba slouží nejen k aktualizaci produktu, ale přináší i celou řadu dalších služeb a výhod. Předplacená údržba je dodávána výrobcem daného produktu, tedy společnostmi SOLIDWORKS, SolidCAM atd.
Předplacená údržba (Subscription service) je časově omezená služba, jejíž trvání je standardně dvanáct měsíců od data zakoupení. Končící předplacenou údržbu je však možné prodloužit i na delší či kratší dobu a nebo ji není nutné prodlužovat vůbec.
Při nákupu či prodloužení údržby je však nezbytné uhradit poplatky za všechny údržby, které byly případně vynechány (maximálně 36 měsíců zpátky; platí jen pro komerční licence).
U předplacených licencí, jako jsou pronájmy termínovaných licencí či cloudové licence, je údržba automaticky součástí předplatného.
Po celou dobu trvání předplacené údržby můžete využívat následující výhody:
Upgrade
S předplacenou údržbou máte nárok na aktuální i všechny nové verze vydané během jejího trvání. Bez omezení také můžete stahovat veškeré aktualizace (servicepacky, hotfixy), kterými vývojáři průběžně vylepšují vydané verze a reagují tak na problémy zákazníků. Kde získat instalační data?
Technická podpora
Významnou součástí předplacené údržby je plná technická podpora – tedy možnost neomezeně a prioritně čerpat veškerou podporu, kterou nabízí oddělení technické podpory. K dispozici je jak telefonická podpora, zahrnující i podporu přes vzdálenou plochu, tak i e-mailová podpora včetně webového formuláře Požadavek na podporu.
Stáhněte si letáček technické podpory
Produkty zdarma
V rámci předplacené údržby můžete zdarma používat řadu zajímavých aplikací jak z rodiny produktů SOLIDWORKS (např. Visualize, SOLIDWORKS CAM, MySolidWorks atd.), tak i z rodiny SolidCAM (např. 2D iMachining, Cimco, modul Sonda atd.).
Přednostní řešení problémů
Dotazy, problémy a požadavky zákazníků s předplacenou údržbou jsou řešeny s nejvyšší prioritou.
Požadavky na vylepšení
Jedině zákazníci s předplacenou údržbou mají možnost vznášet na vývojáře požadavky na vylepšení systému (enhancement/feature requests) a aktivně tak ovlivňovat směr vývoje produktu.
Přístup do internetových portálů
Zákazníci s předplacenou údržbou mají rozšířený přístup do chráněných částí internetových portálů jednotlivých produktů, kde mohou využívat rozsáhlé zdroje informací, včetně znalostních bází (Knowledge Base) a databází řešených problémů, technické podklady a materiály, stahovat instalace a aktualizace, sledovat vysílání a záznamy, spravovat své licence, vytvářet požadavky na vylepšení produktu a mnoho dalších možností.
Certifikace SOLIDWORKS
Certifikace Certified SOLIDWORKS Associate (CSWA) a Certified SOLIDWORKS Professional (CSWP) jsou světově uznávaným dokladem o znalosti produktu SOLIDWORKS.
Za každou SOLIDWORKS licenci pod údržbou mohou zákazníci dvakrát do roka (jednou na každé pololetí) obdržet po jednom bezplatném poukazu na každou ze zkoušek uvedených níže. Jednotlivé certifikace, na které je možné poukaz uplatnit, jsou vypsány v závorkách. Poukazy nejsou vázány na konkrétního uživatele a jsou tedy přenosné.
- Core exam (CSWA, CSWP)
- Advanced exam (CSWPA - Drawing Tools, Mold Making, Sheet Metal, Surfacing, Weldments)
- Specialty exam (Additive Manufacturing, Electrical Associate, Simulation Associate, Sustainability Associate, CAM Professional, MBD Professional, PDM Professional, Simulation Professional)
Více informací nalezente na webových stránkách:
- https://www.solidworks.com/certification
- https://www.solidworks.com/sw/support/subscription/certification_offers.html
Účast ve speciálních programech
Zákazníci s předplacenou údržbou mají privilegium účasti ve speciálních produktových programech, jako je třeba možnost zapojení se do Beta programu (stažení, instalace a testování Beta verzí a Pre-Release verzí produktů), přístup k předběžným verzím servicepacků (Early Visibility, Early Access) nebo přístup k Document manager API.
Rozšířená podpora životnosti produktu
Jedině zákazníci s předplacenou údržbou mohou počítat s opravami případných chyb i v předchozích verzích produktů, jejichž vývoj byl již oficiálně uzavřen.
Poptávka Předplacené údržby
- Prezentace
- Nabídka
- Zkušební verze
- Školení
- Podpora
- Konzultace