Předplacená podpora
Předplacená podpora představuje ekonomicky výhodnější řešení pro získání neomezené technické podpory. Na rozdíl od předplacené údržby je předplacená podpora dodávána a realizována jen a pouze naší společností. Z toho důvodu také nemůže předplacená podpora nabídnout upgrady, aktualizace, požadavky na vylepšení či přístup do internetových portálů.
Předplacená podpora je (podobně jako předplacená údržba) časově omezená služba. Její trvání je vždy dvanáct měsíců a je možné ji kdykoliv a za stejných podmínek zakoupit, přerušit i prodloužit.
Získání upgradů na nové verze, veškerých aktualizací, technické podpory s nejvyšší prioritou a dalších služeb a slev je možné pomocí předplacené údržby.
Po celou dobu trvání předplacené podpory můžete využívat následující výhody:
Technická podpora
Nejdůležitější součástí předplacené podpory je plná technická podpora – tedy možnost neomezeně čerpat veškerou podporu, kterou nabízí oddělení technické podpory. K dispozici je jak telefonická podpora, zahrnující i podporu přes vzdálenou plochu, tak i e-mailová podpora včetně webového formuláře Požadavek na podporu.
Stáhněte si letáček technické podpory
Výhodná cena
Předplacená podpora nabízí velmi výhodnou cenu, která zejména u většího počtu licencí může představivat pouhý zlomek ceny předplacené údržby.
Přednostní řešení problémů
Dotazy, problémy a požadavky zákazníků s předplacenou podporou jsou řešeny s velkou prioritou.
Poptávka Předplacené podpory
- Prezentace
- Nabídka
- Zkušební verze
- Školení
- Podpora
- Konzultace