Asistentka oddělení technické podpory

Jsme úspěšná česká společnost, která patří k největším dodavatelům 3D systémů SOLIDWORKS a SolidCAM ve střední Evropě. V současné době hledáme nové kolegy do naší kanceláře v Šumperku. Pokud jste komunikativní a rádi se učíte novým věcem, pak hledáme právě Vás.

Čím se budete zabývat:

  • budete komunikovat telefonicky a emailem s úzkým okruhem stávajících zákazníků
  • budete evidovat příchozí požadavky uživatelů do našich interních systémů a dohlížet na jejich předávání a zpracování
  • také se budete věnovat drobné obchodní či jiné administrativě, jako je například vyřizování objednávek z eshopu, odesílání zásilek zákazníkům či zajišťování chodu kanceláře

Co oceníme my:

  • pracovala jste v callcentru či jiném typu zákaznického centra
  • máte zkušenost s prací v informačním systému (jakémkoliv) a s administrativní činností
  • dobré komunikační schopnosti a profesionální vystupování
  • dobrá znalost práce na PC (MS Office, internet)
  • znalost anglického jazyka, postačí na úrovni čtení či základního psaní
  • pečlivost, zodpovědnost, samostatnost
  • máte minimálně střední vzdělání ukončené maturitou

Co určitě oceníte vy:

  • přátelskou a vstřícnou atmosféru malého týmu
  • oporou vám budou kolegové s mnohaletou praxí a zkušený vedoucí s osobním přístupem
  • prostorné a klidné kanceláře, moderní a čisté prostředí
  • stabilní zázemí úspěšné společnosti s 15letou tradicí
  • stálou pracovní dobu bez přesčasů a služebních cest
  • individuální platové ohodnocení podle zapracování a odborného růstu + plný třináctý plat
  • zaměstnanecké výhody (stravenky, kafeterie, dovolená navíc, možnost čerpání homeoffice, firemní akce a teambuildingy)

V případě zájmu o tuto pozici nám zašlete svůj životopis na níže uvedenou adresu:

Solidcon, s.r.o
Josefy Faimonové 11a
628 00 Brno
Kontaktní osoba: Petra Kopetková
mobil: 734 156 447
e-mail: kariera@solidvision.cz

 


";