Předplacená údržba

Předplacená údržba představuje nejlepší a nejrozsáhlejší servisní řešení pro váš produkt. Předplacená údržba slouží nejen k aktualizaci produktu, ale přináší i celou řadu dalších služeb a výhod.

predplacena udrzbaPředplacená údržba (subscription service) je časově omezená služba, jejíž trvání je standardně dvanáct měsíců (ode dne zakoupení do posledního dne dvanáctého měsíce následujícího po měsíci, v němž byla předplacená údržba zakoupena). Končící předplacenou údržbu je však možné prodloužit i na libovolně delší či kratší dobu.

Předplacená údržba není povinná. Není tedy nutné ji zakupovat k nové licenci, ani není nutné končící údržbu prodlužovat. Při nákupu či prodloužení údržby je však nezbytné uhradit poplatky za všechny údržby, které byly případně vynechány (maximálně za 36 měsíců zpátky; platí jen pro komerční licence).

Předplacená údržba je dodávána přímo vývojářem produktu, tedy společnostmi SolidWorks či SolidCAM.

Po celou dobu trvání předplacené údržby můžete využívat následující výhody:

Upgrade

Po dobu trvání předplacené údržby získáváte bez jakýchkoliv dalších poplatků veškeré upgrady (na aktuální verzi i všechny nově vydané). Bez omezení také můžete stahovat veškeré aktualizace (tzv. servicepacky), kterými vývojové týmy průběžně vylepšují své produkty a rychle reagují na problémy zákazníků.

Technická podpora

Předplacená údržba vám dává možnost neomezeně a prioritně čerpat veškerou technickou podporu, kterou zajišťuje naše oddělení technické podpory – živou podporu (telefonicky, vzdálená plocha) i online podporu (online formulář na stránkách technické podpory, maily).

Slevy na další služby

Další služby jako školení, konzultace či implementace jsou na rozdíl od technické podpory poskytovány již za smluvní ceny. Díky předplacené údržbě však tyto služby získáte za výhodnější ceny.

Požadavky na vylepšení

Jedině zákazníci s předplacenou údržbou mají možnost vznášet požadavky na vylepšení systému (enhancement requests) a aktivně tak ovlivňovat směr vývoje produktu.

Přednostní řešení problémů

Dotazy, problémy a požadavky zákazníků s předplacenou údržbou jsou řešeny s maximální prioritou.

Účast ve speciálních programech

Zákazníci s předplacenou údržbou mají privilegium účasti ve speciálních produktových programech. Zejména se jedná o možnost testování Beta verzí či předběžných verzí servicepacků.

Přístup do internetových portálů

Zákazníci s předplacenou údržbou mají plný přístup do chráněných částí internetových portálů jednotlivých produktů, kde mohou využívat rozsáhlé zdroje informací, včetně znalostní báze SolidWorks (Knowledge Base), technických tipů a dalších podkladů, stahovat instalace a aktualizace, prohlížet databáze řešených problémů, sledovat internetová vysílání, spravovat své licence či vytvářet požadavky na vylepšení produktu:

Rozšířená podpora životnosti produktu SolidWorks

Jedině zákazníci s předplacenou údržbou mohou počítat s opravami případných chyb i v předchozích verzích SolidWorks, jejichž vývoj byl již oficiálně uzavřen.

Certifikace SolidWorks

Certifikace CSWA (Certified SolidWorks Associate) a CSWP (Certified SolidWorks Professional) jsou světově uznávaným dokladem o znalosti produktu SolidWorks. Zákazníci s předplacenou údržbou mohou složit jednu certifikační zkoušku zdarma.


";