Podpora

Technická podpora

Na stránkách podpory naleznete zejména informace o možnostech získání technické podpory, včetně možnosti zadávání požadavků* na technickou podporu. Dále je k dispozici řada technických informací o podporovaných produktech, včetně nejnovějších technických aktualit*, informací o systémových požadavcích jednotlivých produktů včetně grafických karet, řada praktických odkazů a návodů a v neposlední řadě i možnost stahovat servicepacky* a případně další materiály.

*Odkazy označené hvězdičkou jsou dostupné pouze po ověření sériového čísla vašeho produktu.

technicka podpora solidworksJak kontaktovat technickou podporu?

Je několik možností, jak kontaktovat naši společnost pro získání technické podpory. Provozní doba oddělení technické podpory je od pondělí do pátku od 8:00 do 16:00.

  1. Online formulář* (doporučený způsob)
  2. E-mail na hotline(a)solidvision.cz
  3. Telefonicky na číslech:
      +420 533 433 123
      +420 734 158 983
      +420 734 158 984

Komu je technická podpora určená?

Technická podpora je určená zákazníkům společnosti SolidVision, s.r.o. Požadavky zákazníků s předplacenou údržbou či předplacenou podporou jsou řešeny prioritně. Zákazníkům bez předplatného je technická podpora poskytována pouze v omezeném rozsahu.

Předplacená
údržba
Předplacená
podpora
1)
Bez
předplatného 2)
Nové verze a servicepacky
Živá podpora
(telefon, vzdálená plocha)
Online podpora
(online formulář, mail)
Doba odezvy 3) 4 hodiny 8 hodin 3 dny
Omezení počtu požadavků žádné žádné 3 ročně
Omezení verzí žádné žádné aktuální a dvě
předchozí
Další informace přejít přejít

1) Platí i pro placenou technickou podporu poskytovanou nad rámec bezplatné podpory.
2) Zákazníci bez předplatného mají možnost čerpání technické podpory, která je poskytována
nad rámec bezplatné podpory a je zpoplatněná hodinovou sazbou.
3) Doba odezvy udává, do kdy bude zákazník informován o začátku řešení jeho požadavku.
Doba odezvy se počítá jen v pracovní době technické podpory.

S čím vám může technická podpora pomoci?

Oddělení technické podpory je připraveno zajistit řešení technických dotazů, požadavků a problémů u všech produktů podporovaných naší společností nebo společnostmi SolidWorks a SolidCAM.

  • podpora kompletního portfolia produktu SolidWorks (včetně eDrawings), dále SolidWorks Simulation, SolidCAM, SolidWorks PDM a Composer
  • pomoc a řešení problémů s instalací a licencováním produktů
  • pomoc se zvládnutím uživatelského rozhraní a příkazů
  • pomoc s řešením problémů s daty a produkty
  • v omezené míře pomoc s aplikovanými úlohami
  • pomoc a konzultace ohledně hardware pro podporované produkty
  • vzdálený přístup a podpora pomocí aplikace TeamViewer (stažení přes baner vlevo nahoře)

";